20. 7. 2008

Ukradena československá předfilatelistická sbírka !

Rád bych Vás informoval o tom, že v kvěnu tohoto roku mi byla ukradena velmi kvalitní předfilatelistická sbírka. Odcizené celistvosti pocházejí z let 1789-1850. Původně byly součástí vysoce oceňované sbírky Paula Jensena. Bylo mi odcizeno asi 250 dopisů - celý původní Jensenův exponát a mnoho dalších ze sbírky. Exponát byl vylepený většinou na svěle šedých listech s anglickým popisem, částečně na bílých listech s popisem v norštině. Na mnohých listech byl vzadu přilepený adresní lístek Paula Jensena. Samozřejmě, dnes mohou být tyto celistvosti z listů sejmuté. Od mnohých odcizených dopsů mám k dispozici kvalitní fotografie.Apeluji na mezinárodní filatelistické společenství, aby měli oči i uši otevřené ro signály, které by mohly vést k navrácení kompletní sbírky anebo i jednotlivých dopisů. Budete-li mít pochybmosti o původů některých nabízených celistvostí, prosím neváhejte a a informujte mne o tom. Já budu šťasten a ověřím si, zda tyto předměty nepocházejí z mé sbírky.

Henning Qvale, hq@qbator.no