3. 3. 2009

Euro-Phila slaví rok



Dnes, 3. března 2009, je to právě jeden rok, co se na internetu narodil blog Euro-Phila.Ten jeden rok, ačkoliv to není žádné závratné jubileum, jsem se Vám snažil představit zajímavý směr v tematické a námětové filatelii. Ano, přiznávám, největším zdrojem informací pro "články" byl téměř vždy internet a né vždy tyto "články" dosahovali alespoň průměrné úrovně. Přesto doufám, že jste si mezi nimi přece jen nějaký našli, nebo si prohlédli některé zajímavé obrázky známek, celistvostí, razítek či jiného fil. materiálu. Vybírat je snad z čeho, publikováno bylo 33 záznamů. Také jsem Vás nechal nahlédnout do své sbírky.

Velmi rád bych poděkoval panu Břetislavu Janíkovi, který mě na myšlenku založení blogu přivedl, za jeho podporu při "rozjezdu" Euro-Phily a početné upozornění na překlepy a gramatické chyby v blogu. "Virtuálně" jsem se seznámil také s několika dalšími aktivními filatelistami.

Přes 1600 návštěvníku zavítalo na adresu www.euro-phila.blogspot.com, což není určitě málo. I když určitě mezi nimi byli i tací, kteří ji navštívili náhodně a o filatelii nemají nejmenší zájem, nebo češtině nerozumí (několik návštev bylo z USA, Japonska, Brazílie, Itálie a jiných zemí). O to víc mě teší, že mezi početnou skupinu čtenářů Euro-Phily patří filatelisté ze Slovenska.

Doufám že Vás toto malé poohlédnutí neotrávilo a na tyto stránky si opět najdete cestu >>>>> http://euro-phila.blogspot.com/

Jan Regula