Media Post versus Česká pošta
Co je na té obálce (fragmentu) jiné než jindy? Jednoznačně jde o současné použití červeného razítka MediaPost a poštovní známky "B" České pošty, tedy doručení prostřednictvím státní i soukromé pošty dohromady.
Můžeme se jen domnívat, že z důvodu koronaviru Covid-19, onemocnění či obavy z něj se chtěl pracovník MediaPost vyhnout pravidelné obchůzce a volil raději nejlevnější poštovní řešení. Ať to bylo jakkoliv, známka přišla ve skutečnosti do dvou třetin odlepena /poškozena z tzv. poštovního Jáchyma v Malešicích. Současně s umístěním gumového razítka MediaPost se lze domnívat, že šlo od počátku o záměr, přestože různí doručovatelé používají různé a odlišné formy. Nejde o praxi, která by poškodila Media Post a dokonce ani Českou poštu, s.p. Tak proč vlastně tolik řečí kolem? Protože jde o zajímavý provozní doklad pošty.
B. J.
Můžeme se jen domnívat, že z důvodu koronaviru Covid-19, onemocnění či obavy z něj se chtěl pracovník MediaPost vyhnout pravidelné obchůzce a volil raději nejlevnější poštovní řešení. Ať to bylo jakkoliv, známka přišla ve skutečnosti do dvou třetin odlepena /poškozena z tzv. poštovního Jáchyma v Malešicích. Současně s umístěním gumového razítka MediaPost se lze domnívat, že šlo od počátku o záměr, přestože různí doručovatelé používají různé a odlišné formy. Nejde o praxi, která by poškodila Media Post a dokonce ani Českou poštu, s.p. Tak proč vlastně tolik řečí kolem? Protože jde o zajímavý provozní doklad pošty.
B. J.