Změna obchodních podmínek pro prodej Vlastních známek
Aktualizace Obchodních podmínek prodeje Vlastních známek k 1.
8. 2019, bod. 4.2.3.1. úprava minimálního počtu TL a ZS.
Změny:
- v příloze č. 1 Obchodních podmínek - Ceník prodeje Vlastních známek byla provedena změna cen personalizace, která vyplývá ze snížení minimálního objednacího počtu TL a ZS a z rámcové smlouvy uzavřené s Poštovní tiskárnou cenin a.s.
- v příloze č. 2 (a): Závazná objednávka Vlastních známek - vydání v úpravě tiskových listů bod 3.
- v příloze č. 2 (b): Závazná objednávka Vlastních známek - vydání v úpravě známkových sešitků bod 3.
Změny:
- v příloze č. 1 Obchodních podmínek - Ceník prodeje Vlastních známek byla provedena změna cen personalizace, která vyplývá ze snížení minimálního objednacího počtu TL a ZS a z rámcové smlouvy uzavřené s Poštovní tiskárnou cenin a.s.
- v příloze č. 2 (a): Závazná objednávka Vlastních známek - vydání v úpravě tiskových listů bod 3.
- v příloze č. 2 (b): Závazná objednávka Vlastních známek - vydání v úpravě známkových sešitků bod 3.
Prakticky to znamená, že cenu Vlastních známek k 1. 8.
2019 Česká pošta, s.p. snižuje cca o 1 třetinu (cca 100.000 Kč) v návaznosti
na umožnění menšího objemu minimální dodávky z původních 600 archů po 25
známkách na 400 archů. V případě známkových sešitků z původního minimálního
odběru 1900 sešitků na 1250 sešitků. Významnou roli ve snížení ceny představuje
menší počet známek v součtu nominální hodnoty.
Další informace: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/filatelie-a-postfila/vlastni-znamky
Břetislav Janík