7. 7. 2020

Vlastní známky jsou na České poště, s.p. opět k dispozici

Od 1. 7. 2020 byl znovu obnoven příjem objednávek na Vlastní známky (VZ) České pošty. V souvislosti s odložením této služby - v návaznosti na změnu tisku poštovních známek u jiné tiskárny, a s ohledem na situaci s pandémií koronaviru Covid19 - bude ralizován nejdříve tisk již dříve objednaných poštovních známek, abychom nejdříve uspokojili zájemce, kteří své objednávky podali již na konci minulého roku 2019 a dosud na vyřízení svých objednávek čekali. 
Dalším důvodem je skutečnost, že chystáme k novému roku 2021 větší variabilitu tvarů, včetně snížení celkových nákladů počtu tištěných známek. 
--
V současnosti můžeme řešit jen objednávky ve stávajících formátech. Nové objednávky mohou být zhotovoány až po vytištění "fronty" čekajících zakázek. 
Zda se dostane na nové objednávky však nemůžeme v tuto chvíli garantovat, zejména s ohledem na množství objednávek, které v tuto chvíli začínáme s pololetním skluzem realizovat v nové tiskárně pro Českou poštu, s.p. a to v Tiskárně Hradištko, s.r.o. ve stejnojmenné obci u vltavské Davle.
Můžeme však již nyní potvrdit změny raznic zoubkování a změny velikostí tiskových rámců. V budoucnu půjde ještě o zavedení většího počtu alternativních produktů s cílem zpřístupnit více tyto produkty většímu počtu zájemců.
Odkazujeme na nové materiály zpřístupněné na stránkách České pošty, s.p., které s účinností od 1. 2. 2020 stanovují nové "Obchodní podmínky pro prodej Vlastních známek" a dále přinášíme nový "Ceník prodeje Vlastních známek".
I nadále je realizačním místem Oddělení Známková tvorba, které s Vámi uzavře specifikaci Vašich objednávek až po schválení vlastního tisku známek. Odbor Postfila pak vyřizuje záležitosti kolem vystavení proforma faktury a po obdržení platby na účet a tisku VZ zajistí předání poštovních známek objednavatelům.
Další informace najdete na stánkách České pošty, s.p. ZDE.
O všech změnách budete průběžně a včas informováni.
Břetislav Janík, vedoucí oddělení Známková tvorba ČP, s.p.