28. 3. 2021

Řekli o filatelii (4) - Václav Ježek, československý fotbalový trenér a hráč

 
"Filatelii si velmi vážím. Je to poučná a ušlechtilá zábava. V mládí jsem sbíral známky z celého světa a zdokonaloval tak své znalosti zeměpisu. Netušil jsem, že mi jednou přijdou velice vhod. V současné době nemám bohužel čas, abych se mohl někdejšímu koníčku plně věnovat. Během mého trenérského působení v Holandsku mně mnozí holandští filatelisté žádali o sehnání nejkrásnější známky roku 1979, jímž byla tehdy naše známka Morstadtův Karlův most. Díky obětavosti své manželky jsem některé uspokojil. Stálo to hodně času a úsilí, ale "náš člověk" v Holandsku přece vždy rád propaguje Československo - jakkoli a samozřejmě i prostřednictvím našich krásných poštovních známek. Až budu definitivně v důchodu a opustím svět fotbalu, rád se vrátím do světa filatelie."