2. 8. 2018

Mimořádnou nabídkou České pošty, s.p. je varianta typu aršíku Bombajský dopis (II. typ)

Aršík se liší od běžné produkce aršíku v I. typu prodložením zoubkování až k hornímu okraji aršíku (připomíná tzv. hřebenové zoubkování a uprostřed pole nově vzniklého kuponu je typická číslovací hvězdička s černou barvou čísli. V barvě je však přidáno nepatrně luminoforu, aby byl zabezpečen II. typ aršíku proti padělkům.
Bude v prodeji na Světové výstavě poštovních známek PRAGA 2018 a to:
- v dislokaci hlavní části výstavy - Česká pošta Praha 9 (uprostřed výstavy) v hotelu Clarion
- v hotelu Olympik - Tri Star - ve dvou objektech Česká pošta Prodejna Známková tvorba (stánek 31) a Česká pošta Praha 8 (stánek č. 30 - příležitostný stánek v rozšířeném slova smyslu příležitostná přepážka).
- třetím místem prodeje bude prodejna Poštovního muzea v Praze 1.
Prodejní cena jedinečného grafického kompletu tvůrců Knotkových (manželé Knotkovi a syn Kamil) je 155 Kč, celkový náklad pouhých 15.000 ks.
Prodávat se bude od 15. 8. na uvedených místech výstavě Praga a v případě, že se náklad během 4 dnů výstavy nevyprodá, budou standardně osloveni s mimořádnou nabídkou stálí zákazníci Prodejny Známkové tvorby a zákazníci PostFily, kteří se na výstavu do Prahy nedostaví.
Ve stejném režimu půjdou i 3 příležitostné emisní listy (jde o mimořádné a velmi rozšířené vydání zrušených tzv. "Nálepních listů". Tentokráte obsahují vyčerávající slovní a obrazový doprovod, včetně fotografií z výroby poštovních známek, které jsou nalepeny a orazítkovány výstavním razítkem). Prodej těchto produktů bude opět na výstavě a následná mimořádná nabídka pro případ jejich doprodeje.
B. J.