Nové vlastní známky: ... a dokonce 4 vydání do konce roku 2019 ...
Ilustrace všech vydání přineseme brzy, dnes snad jenom ukázku z promo článku Kateřiny Králové z Public Relations & Communication & Promotion: ...„Když jsem kdysi skládal text jednoho z největších hitů mé původní domovské skupiny Arakain, a sice… Někoho baví sbírat si známky, někdo moc pije a někdo píše, má svoje chyby svý slabý stránky…, vůbec jsem tenkrát netušil, že bych se kdy sám na známkách objevil.“, říká k tématu sám Aleš Brichta.
Druhou edicí toho dne bude tiskový list (TL VZ) k 25 letům firmy zabývajícíc se především prodejem tzv. automatové kávy: 25 let DELIKOMAT - již čtvrté vydání této společnosti od vzniku vlastních známek v roce 2012.
Následující
den vychází pozvánka na Veletrh Sběratel 2020: jaro i podzim ve formě známkového
sešitku a rovněž tentýž den vychází známkový sešitek Nadace Josefa Luxe se jménem a portrétem zemřelého politika „Josef Lux“.
Všechny vlastní známky jsou zákaznické a je jen na zadavatelích s jakým nápadem přijdou. Nechme se tedy překvapit čtvrtkem a pátkem tohoto týdne.
B. J.
Všechny vlastní známky jsou zákaznické a je jen na zadavatelích s jakým nápadem přijdou. Nechme se tedy překvapit čtvrtkem a pátkem tohoto týdne.
B. J.