5. 8. 2014

Fénix - jeden z dosud "největších marketingů" vlastních známek


Proč volíme vlastní známku Fénix nejlepší původní známkou ve smyslu symbiózy cena/nápad/provedení/regionální rozsev? Absolutně, do smyslu a poslání zavedených vlastních známek, se strefil Plzeňský Prazdroj, a.s., který objednal vlastní známky pro svůj marketingově nový produkt - pšeničný ležák belgického typu: pivo Fénix - v 25ti kusových arších: http://expo-net.blogspot.cz/2014/07/nova-vlastni-znamka-fenix.html
Společnost si nepřála jednoduchý prodej známek koncovým uživatelům, ale od začátku slíbila, že na jejích akcích bude známka veřejnosti k dispozici. A taky je. Pokud splníte na akci dané podmínky, pořadatel akce Vás vyfotografuje, vyrobí na místě (!) barevnou pohlednici a dá Vám k dispozici vlastní poštovní známku, kterou jinak těžko seženete (!) k odeslání sobě, svým známým a přátelům.
Velmi milé překvapení potom přišlo z Buchlovic (strojového razítka z Brna navíc si nyní nevšímáme). 
Poslaly je Alena & Gábina Kaňovské z Buchlovic u Uherského Hradiště. Zajímavé je, že přestože matka s dcerou (filatelie + postcrossing) jsou až od Uherského Hradiště, nechybí ani na jediné výstavce odboru známkové tvorby, které se konají vždy v den vydání poštovních známek na Hlavní poště v Jindřišské ulici 14, v Praze 1 (o výstavkách informujeme v předstihu pravidelně a nejbližší akce bude 3. září 2014).
Nejenže to dámám Kaňovským na firemní a propagační pohlednici velmi sluší, ale ještě se podělily o osobní zážitek, který je jen velmi těžko přenesitelný.
Děkujeme moc a těšíme se na spolupráci a Vaši návštěvu na pravidelných akcích odboru známkové tvorby České pošty, s.p.
Břetislav Janík